top of page

האם SAM IO הוא הפתרון הטוב ביותר לטיפול בשטח ובמתאר הטקטי?

Updated: Jul 21, 2020

פתרונות IO השתפרו מאוד במהלך השנים האחרונות, אך ברפואת חירום בכלל, וברפואה טקטית בפרט, חשיבות רבה יותר, ודרישות גבוהות יותרממוצרים.. הזרקה תוך-גרמית היא אמצעי מהיר ויעיל ביותר לגישה ווסקולרית מהירה, בטראומה, או כאשר גישה ורידית (IV) אינה אפשרית, אנו מסתמכים על IO כקו ראשון למתן נוזלים ותרופות קריטיות.


יצאנו במטרה למצוא פיתרון IO שנבדק בשטח המתאים לצוותים רפואיים בכל מסגרת, ובמיוחד לצוותי EMS, יחידות חילוץ ויחידות טקטיות. כלומר פתרון אמין, יעיל, עמיד, קל משקל, קטן מימדים ורב שימושי.

כשנתקלנו ב- SAM IO ולראשונה והעמדנו אותו למבחן, ידענו שמצאנו מנצח. המקדח הרב שימושי והמחטים, כולם אושרו ע"י ה- FDA האמריקאי, הוא פתרון שמשנה את כללי המשחק ואם משווים אותו למוצרים מתחרים- קשה שלא להסכים.

המוצרים שהשוונו: SAM IO vs NIO vs EeasyIO


ההבדלים בין SAM IO, לשני המתחרים המובילים שלו, ה- EzIO ו- NIO, הם רבים. ריכזנו את המשמעותיים שבהם לטבלה כדי לקבל תמונה ברורה יותר:

What's the best io access system SAM IO vs EzIO vs NIO

עמידות המקדח ואורך השימוש

העובדה שSAM IO שוקל כמחצית או פחות מהמתחרים, וצפוי למספר שימושים של עד פי 14 גבוה יותר, הייתה רק ההתחלה. SAM Medical חוללה מהפכה בגישה התוך-גרמית עם מקדח IO רב שימושי, קל משקל, המופעל ידנית לחלוטין ומכני ב -100%, כלומר אינו תלוי במצב \ תפקוד הסוללה, בעל עמידות מירבית למזג האוויר, רחיץ, ניתן לחיטוי, ומחזיק בשימוש לאורך זמן רב יותר.

מקדח אחד קל משקל, ומחטים מתאימות לכל מטופל

בשטח, אין לנו את המותרות לשאת משקל מיותר, וגם לא מקום מיותר בערכה בשבילו, מערכת לעירוי תוך גרמי, קטנת מימדים ובעלת מקדח השוקל כחצי או פחות מהמתחרים - עושה את כל ההבדל.

שימוש במקדח יחיד של SAM IO, מאפשר טיפול במבוגרים, ילדים ותינוקות בכל המשקלים, ובאתרי החדרה שונים (Humorous, distal Femur, proximal Tibia, distal Tibia) עם מחטים סטריליות בעלות תוקף סטרילי של 5 שנים, המגיעות באורך 15 מ"מ, 25 מ"מ ו 45 מ"מ, עם שנתות לעומק חדירה אופטימלי, ומגן מפני כניסה עמוקה מדי לקורקטס העצם. זה מיתר את הצורך בהתקנים שונים, וחוסך מקום ביחס למתחרים.

עלות מול תועלת

מהנדסי המוצר של SAM Medical, לקחו את התכנון והפיתוח צעד קדימה ומעבר למחירו הזול יחסית, הציגו איתו גם מתאם פשוט, המאפשר שימוש ב SAM IO עם מחטי IO של מותגים נפוצים אחרים. כך שגם אם אתם כבר מחזיקים במחטים של פתרונות IO אחרים ולא רוצים לרכוש מחטים נוספות כרגע, עדיין תוכלו כבר להנות מהיתרונות של SAM IO.


למידע נוסף, בקרו בדף המוצר של SAM IO כאן


או בקרו בחנות MEDETAC להזמנת מוצרי SAM IO




25 views0 comments
bottom of page