top of page

ניטור ETco2 כחלק בסיסי בטיפול במונשמים ובחולי COVID-19

Updated: Nov 18, 2020

ניטור Co2 הוא חלק סטנדרטי בטיפול בחולי COVID-19, אך קפנוגרף לניטור מלא הוא בדרך כלל מכשיר מגושם ועם תג מחיר משמעותי.

חברת Capnomed, מציעים למטפלים מכשיר לניטור קפנומטריה וקפנוגרפיה, אמין ובגודל מינימלי.

מוניטור ETco2, קטן, אמין, יעיל וקל לשימוש.

הMEMO+ בעל משקל זעום, מתחבר בקלות למחברים סטנדרטיים, למפוחי הנשמה, טובוס (ET tube), התקנים סופרא-גלוטיים (LMA), ומסננים ויראליים נפוצים.


זהו מכשיר פשוט שמורכב מסנסור IR מתקדם לזיהוי פחמן דו חמצני (CO2), המתחבר בקלות למתאם חד-פעמי סטרילי, אך גודלו הופך אותו לייחודי בסביבה. צוות EMS, בית חולים, יחידות חילוץ או צוותים טקטיים, יכולים לחבר את המכשיר לטובוס של המטופל, ותוך פחות מ-5 שניות לקבל תמונה מדוייקת של קפנומטריה, קפנוגרפיה, וקצב נשימות (RR), בזמן אמת.


למה לבחור בMEMO+ ETco2 למונשמים על רקע COVID-19?


ה- Memo בולט במהירות שלו, ברמת הדיוק, בקלות השימוש, בגודל ובמחיר. הוא מספק קריאה מדוייקת מרחוק, ומאפשר מגע מינילי עם המטופל. מסיבות אלו ואחרות הוא הופך במהירות לכלי חיוני עבור מטפלים מונשמים בכלל, וחולי COVID-19 בפרט.


העובדה שההמכשיר משדר בקלות לכל טלפון נייד בצורה אלחוטית, מצמצמת מגע מיותר של מטפלים במטופלים, תוך שמירה על יכולת ניטור גבוהה בזמן אמת, ובתוספת התראות קוליות וויזואליות להודיע על שינוי קיצוני בערכים, הופכת את המעקב אחר מטופלים ליעיל וקל בהרבה, ומצמצמת סיכונים, בעיקר בטיפול במספר מטופלים במקביל.

העלות הנמוכה יחסית של המוצר, על אף שאינה גורעת דבר מאיכותו, מאפשרת להנגיש ניטור ETco2 מתקדם למספר מטופלים רב יותר, מה שודאי ישפר את איכות ההנשמה, יצמצם סיכונים ויציל חיי אדם.

למידע נוסף בקרו בעמוד המוצר כאן או בחנות Medetac להזמנת Memo+ ETCo2 עוד היום!


59 views0 comments
bottom of page